Din nou…

                Pun condeiul in mana-mi tremuranda

      De dor si pasiune.

      Te-am uitat, adevarat, scrisul meu cel cuvantat…

      Prin degete-mi trece nepasatoare gandirea

      Parca-i la maraton, vrea sa prinda primul loc,

      Si nu oricum

      Ci pana la ultima picatura de cerneala a condeiului!

     Se zbat pe foaia de hartie

     Cuvinte, idei, elogii

     Parca suspina si-mi cersesc insistent atentia

Cedez.

E farmecul si candoarea scrierii in ale carei mreje CAD PRADA USOARA…

Ma-nclin in fata lor,

In fata cuvintelor care se astern precum un covor de frunze uscate

Parca toate adunate pe strazile pe care, zilnic, pasesc.

Published in: on 01/11/2011 at 5:15 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2011/11/01/din-nou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

