#GalatiTweetMeet – un meniu pe saturate, pentru toate gusturile!

Iata ca am facut-o si pe asta, o intalnire de cateva ore (pentru unii au fost mai multe 😀 ), o intalnire pe care impreuna cu cei din mediul online (blog, Twitter, Facebook) am denumit-o #GalatiTweetMeet! A fost o zi de sambata plina de amuzament, cunoscut oameni draguti cu care am schimbat pareri, idei, zambete, priviri, pizza (Ionut Pavel stii, da?! :)) ), carti de vizita!!!

Desi offline ii cunosteam doar pe unii, pe multi dintre cei prezenti nu avusesem inca ocazia de a-i intalni, drept pentru care tin sa va multumesc, in calitate de gazda, pentru participarea voastra si mai ales pentru faptul ca in spatele unor cuvinte asternute pe diverse bloguri sau site-uri de socializare, sunteti persoane cu care se poate discuta, culege noi  informatii (utile, bineinteles), bea o bere/un suc etc.

Impreuna cu Daniel si Oana, am reusit sa strangem, intr-un singur loc, (Summer Pub)  persoane de prin  toate colturile tarii, drept pentru care, avem toata stima pentru efortul depus si placerea de a participa. Astfel, iata catalogul cu cei prezenti (incomplet, dar sper ca Make va da un „share” listei cu toti cei care au dat cu subsemnatul in caietelul lui 🙂 ):

Brăila:

Angelo Robitu, Pato, Marian Sabo, Elena Cîrîc – adoptata de Bucuresti (si ea), Ionut Pavel.

București:

DreamTeam – Cristian China-Birta (Chinezu), Claudiu Ciobanu, Marius Matache, Ștefan Murgeanu, Simion Nicușor

Șerban Păun și Papen.

Alex Tunaru, galateanul pe care Bucurestiul l-a adoptat cu ceva timp in urma, impreuna cu Tina!

Tîrgul Mureș:

Virtual Kid. 

Focșani:

Cristian Florea.

Craiova:

Neydamn și Dragoș.

Si Galatiul cu cei mai sus mentionati (Oana si Daniel), in frunte cu mine!!! :))

Asteptam cu nerabdare urmatoarea intalnire, poate cu mai multe persoane participante!

Lista completa o gasiti aici !!!

Published in: on 12/09/2011 at 12:05 pm  Comments (11)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2011/09/12/galatitweetmeet-un-meniu-pe-saturate-pentru-toate-gusturile/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. toata lumea imi spune ca Alex Mazilu n-a fost prezent… deci?
    Si mie imi pare bine ca te-am cunoscut!

  2. Îmi pare rău că nu am putut ajunge şi eu… maybe next time

  3. 😀 mai ce buna a fost pizza pe care ai comandat-o :))), mi-a facut placere ca ne-am intalnit, sper ca atunci cand vom organiza un eveniment similar la Braila sa fii prezenta

  4. @Pato Ma intrebam si eu unde a fost, dar poate nu l-am observat noi, God knows! Alex, wherever you were, you’ve been on our meeting :))
    @Ionut Same here. Se subintelege ca voi fi prezenta, poti sa ma treci pe lista deja :))

  5. Imi place ca pe mine m-ai bagat la categoria Braila. (desi locuiesc si eu de vreo 4 ani in Bucuresti, adopatata… 😛 )

    • Gata, te trec la capitolul „adoptat” 😀

      • Eh, mie nu-mi pare rau, dar sa nu informam gresit cititorii 🙂

      • True that, true! 😀 Problem solved! 🙂

  6. […] Oana Pasat – #GalatiTweetMeet – un meniu pe saturate, pentru toate gusturile! […]

  7. […] Patriche, Corina Pene, Marian Sabo, Daniel Papa, Şerban Păun, Alexandra Mocanu, Oana Pasat, Oana Reveica, Raţă Vasile, Florea Cristian, Dragoş Geornoiu, Irimescu […]

  8. […] era dor precum Ionuț, Meneopol, Neculai,  le-am întâlnit ÎN SFÂRȘIT :)) pe Oana Reveica, Oana Pasat și Corina, precum și pe Alexandra (hmmmm, nu prea am povestit, să încercăm să nu mai facem de […]


Lasă un răspuns

