Mic.ro 666 s-a schimbat in Mic.ro 739. Rusine sa-ti fie, Dinu Patriciu!

Dupa haosul creat de numarul „666” al unui magazin Mic.ro din Galati, iata ca angajatii lui Dinu Patriciu au luat masuri si-au schimbat numarul care, pana acum o luna de zile, era „adapost” al necuratului (sau cel putin, asta denota din numarul afisat).
Vanzatoarea de acolo a declarat ca schimbarea a fost cauzata de faptul ca nu era flux de clientela, cetatenii ferindu-se a se apropia macar de magazinul cu pricina. In consecinta, din prea aclamatul „666” s-a ajuns la hotararea ca, in centrul Galatiului nu trebuie sa existe insemne apartinand (dupa spusele/relatarile religiei/stiintei etc) diavolului. E foarte interesant faptul ca vanzarile slabe, aproape inexistente, din acel butic sunt puse pe seama unui numar si in niciun caz pe preturile deloc MICi. Deh, trebuie sa manance si gura lui Patriciu din putinul care ii este oferit.
Afacerea miliardarului cu aceste magazine nu este deloc de neglijat, dat fiind faptul ca intreaga tara este impanzita cu Mic.ro, si continua ascensiunea acestora cu o viteza foarte mare.
Merita bincunoscuta fraza: Rusine sa-ti fie, Dinu Patriciu!
Iata imaginile surprinse inainte si dupa schimbarea numerelor:

Published in: on 23/08/2011 at 8:51 pm  Comments (8)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2011/08/23/mic-ro-666-s-a-schimbat-in-mic-ro-739-rusine-sa-ti-fie-dinu-patriciu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Nu era mai simplu 669?

    • cred ca este un 669 tot in Glati…nu stiu sigur:)). am sa urmaresc.

      • Nu, este in Braila acel magazin.

  2. inseamna ca alt magazin a luat nr 666, nu?

  3. […] speciale celor două Oane, Oana Pasat şi Oana Reveica, şi domnului […]

  4. Nu mai cumpărau babele, făceau proteste. 😆
    Mda… am observat și eu prețurile deloc micro de la ei. Sunt multe magazinașe de cartier no-name cu prețuri mai acceptabile…

  5. asta e tare, am remarcat-o si eu dar nu mi-am dat seama, am avut impresia ca tot in braila l-am vazut :))). retardati oamenii ca nu intra sa cumpere din 666…. inteleg, au preturi mari, dar nu 666 e numarul dracului… are alta origine defapt. iar 669 uite aici: 6+6+9 = 21… iar 21 = 7+7+7… cine stie poate alt motiv sa nu intre :))))


Lasă un răspuns

