10 Lucruri pe care sa nu le faci cand esti prins cu amanta

Barbatii inseala indiferent ca sunt insurati, cuplati etc.  Ei inseala! Asa le este gena, get Real ! 🙂

Iata aici, 10 lucruri pe care sa nu le faci cand esti prins cu amanta, ma rog, ar fi mai bine zis, 10 motive:

Published in: on 27/05/2011 at 11:58 am  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2011/05/27/10-lucruri-pe-care-sa-nu-le-faci-cand-esti-prins-cu-amanta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Excelent. M-am uitat si la celelalte lectii. :))

  2. problema e sa ai cu cine :))

  3. […] Doina Popescu, Lif, Marian Coman, Marian Sabo , Ciprian Neculai, Costel-Daniel Arfire, Meneopol, Oana Pasat invitaţii la blogmeet, cu rugămintea să daţi de ştire bloggerilor pe care-i cunoaşteţi şi […]

  4. Excelent … plin de invatatura:))

  5. Dacă bărbaţii înşeală întotdeauna, aşa cum zici tu, înseamnă că eu sunt o excepţie! Nu mi-am înşelat partenera niciodată, deşi am avut ispite la tot pasul care mă îndemnau să intru în păcat! 😆


Lasă un răspuns

