Cartea, cati mai stiu de ea?!

Cartea, doza de cultura si pasiune, a fost detronata chiar cu onoruri de tehnologia informationala, lumea virtuala si tot ce tine de acest aspect. Cati dintre noi mai iau in mana o carte si incep sa o parcurga cu interes pagina cu pagina? Putini, prea putini! Motivele sunt nenumarate, fiecare justifica lipsa cititului…nu mai este in trend!

Tema de „leapsa” prinde tot mai mult contur,  drept urmare, dupa primirea uneia din partea tr3i_org , mi-am bagat putin nasul sa si postez .

Aici gasiti si unele citate ale scriitorului Octavian Paler, iar cei care nu-l plac pot incerca o doza de Cioran, poate lividul si fetidul sunt mai placute  :))

Atat de putin scris si atat de multe de trait. 🙂

Leapsa merge mai departe catre Edvigia prin aceeasi metoda, postarea video a unui fragment preferat din scriitorii nostri, pentru ca mizez mult (poate prea mult) pe valoarea romaneasca

Atat de putin scris si atat de multe de trait. 🙂

PS: Cartea merge tot catre Edvigia, din motive de comoditate, mai ales ca nu e val de comentatori pe aici :))

Semanticus felicitari pentru initiativa.

Published in: Fără categorie on 14/04/2011 at 11:51 am  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2011/04/14/cartea-cati-mai-stiu-de-ea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Am receptionat 😀 Ma apuc de scris 😀

  2. mie imi place mult sa citesc. prefer cartea clasica oricarei publicatii online. ma ajuta sa ma relaxez, laptopul ma oboseste. si, in ultima vreme, imi plac romanele mai zemoase, clasice, of course, dar care ma ajuta sa imi creez un „univers paralel” seara, inainte de culcare 🙂 mi-e scarba de lecturile specializate pe anumite domenii deja


Lasă un răspuns

