Ce ti-e si cu zilele astea de nastere!!!

A 18-a zi din luna ianuarie si din acest an. Zi obisnuit de agitata la locul meu de munca, alergat mult si nervi intinsi la maxim, abia tarziu m-am asezat pe scaun pentru a-mi rezerva cateva clipe de relaxare in fata laptopului. Trecand in revista ce am facut si ce urmeaza sa intreprind pe viitor, constat ca astazi este ziua unui prieten, a mai adaugat un lingou de aur in tezaurul vietii lui, si mai precis 24 „da” bucati. Il sun si-mi raspunde in stilul sau caracteristic, adica plictisit si lipsit de vlaga sau orice fraza inteligenta desi, e doxa de carte dar probabil citeste  fara a-i ramane nimic in minte sau sa inteleaga vreo ceva. Baiatul, culmea,  foarte simpatic, inalt, cu potential financiar nelimitat (idolul femeilor care viseaza la Fat-Frumos), dar din pacate fara prea multe resurse din punct de vedere al comunicarii, a unui dialog cap – coada. Dupa cum va relatam, intentiile mele in urma apelului telefonic a fost de a-l felicita pentru frumosii ani impliniti, la care am si primit cateva fraze mai mult de om suparat pe viata si nu incantat de ceea ce urma sa-mi transmita: pleca intr-un tur scurt al Europei, un mic cadou de ziua lui, asa lejer de iarna, fara insa prea mult entuziasm in glasciorul sau. Ii spun ca ma bucur pentru el si ca merita, el ma ia cu fraze de genul „Eee, nu e cine stie ce, decat sa fac o cinste cu un suc mai bine plec din tara, mai vizitez!”…raman prostita si ma intreb in sinea mea : WTF, n-am auzit eu bine sau chiar a scos un porumbel pe gura lui?! Adica, asa prieten, pe considerentul „Decat sa fac cinste cu un suc prietenilor, mai bine plec eu prin Europa” :)) sau „N-ai paine mananci cozonac” s.a.m.d., mai scriem un capitol din cartea „Viata noastra cea de toate zilele” 🙂

De cand am inchis telefonul ma tot chinuie un gand, bai frate, n-am reusit sa-i spun sa-mi trimita o vedere de prin tarile calde/reci !!!

Published in: Fără categorie on 19/01/2011 at 1:01 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2011/01/19/ce-ti-e-si-cu-zilele-astea-de-nastere/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. =)))) Doamne ce ditamai porumboiul a putut sa-i iasa pe gura ….:))))) asta e o sinceritatea venita dintr-o IMENSA PROSTIEEEEEEE….deci OMG :-O :))))))))))))

  2. trist.. asa de tanar se izoleaza de lume chiar de ziua lui…


Lasă un răspuns

