Back from the grave

Da, asa cum suna si titlul m-am intors din mormant, de fapt am fost cu un picior in groapa si cu celalalt incercam sa-mi fac putere sa ies (cum, nici eu nu stiam). Doua zile mi-au fost de ajuns sa realizez ca stau foarte prost la capitolul sanatate si ca orice as lua sau mi-ar prescrie un medic nu-mi trece decat temporar, cauza numai Cel de Sus o stie. Culmea culmilor e ca abia daca faceam o banala raceala pe timp de iarna, abia daca aveam vreo ceva iar acum pe timp de vara se tot aduna. Probleme cu fiere, insolatie, n-am idee ce naiba s-a intamplat, cert e ca ieri afara erau peste 30 de grade iar mie imi era foarte frig si stateam invelita mai ceva ca-n anotimp geros. Dureri ingrozitoare de cap, fiere, stomac, astea si-au facut de cap cu mine, lasand urme mai ceva ca-ntr-o partida salbatica de sex 🙂 Acum sunt pe picioare, am revenit la serviciu (desi nu-mi doream 🙂 ) asteptand ca in orice moment starile ce m-au tintuit la pat sa-si faca iar simtite prezenta.

M-am imbracat in rosu astazi, unii mi-au recomandat sa port ceva pe dos dar nu pot,  ma simt incomod cu asa ceva, daca aveti vreun sfat ceva tell me (sau nu) 🙂

VW is back from the grave and ready for some action!

Published in: on 22/07/2010 at 9:19 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2010/07/22/back-from-the-grave/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

