La multi ani MAMA!

20 Iulie, zi mareata pentru sufletul meu, ziua de nastere a mamei mele!

Mama, fiinta care mi-a dat viata, care m-a invatat atat de multe lucruri, o eroina as putea spune, tinand cont de faptul ca m-a adus pe lume la doar 7 luni,  astazi a implinit o frumoasa varsta si cu aceasta ocazie ii dedic acest post cu urari de bine, sanatate pentru ca are nevoie de asta, si liniste in sufletelul ei ca e mandra de copiii ei. Cei care nu pretuiesc dragostea de parinte gresesc, este cel mai frumos sentiment, cea mai pura traire. Viata nu ne ofera decat un singur tata si o singura mama, aspectele cele mai importante din traiul nostru. Greu de crezut dar asa este, fara mangaierea mamei, fara sfaturile, certurile, impacarile, bucuriile ei am fi lipsiti de culoare, am fi ca o floare fara petalele-i frumos colorate. Mai rar vad, in ziua de azi, familii unite in care sa existe  armonie, comunicare, intelegere la urma toata. Eu una ma bucur pe zi ce trece de clipele petrecute alaturi de mama mea, o fiinta atat de blanda si atat de sensibila incat n-as permite nimanui sa o jigneasca sau sa-i faca vreun rau, e mult prea afectata de problemele ei de sanatate si-am invatat sa-i fiu mult mai aproape si sa-i aduc zilnic zambetul pe buze. Invatati sa-i pretuiti pe cei de langa voi, apreciati eforturile si caldura oferite de parintii vostri.

Mama, astazi pentru mine ai intinerit!

Published in: on 20/07/2010 at 1:31 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2010/07/20/la-multi-ani-mama/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Sa iti traiasca mama ,multa sanatate si fericire, sa te bucuri de ea cat mai mult timp. Cu drag,Sabina

    • Multumesc scumpo, asemenea si pt mami tau, avem 2 raci si sa ne traiasca sanatoase si fericire 😛

  2. La Multi Ani si din partea mea! Ce-as putea sa-i urez mamei tale in afara de ceea ce-si doreste ea?

    • Multumiri din partea ei, nimic mai mult! >:D<

  3. Multi ani traiasca!!!

  4. Sa-ti traiasca !!!


Lasă un răspuns

