Vlad Grigorescu – Galati show!

Mentalism si amuzament – un show 2 in 1 de exceptie!

HOCUS POCUS PREPARATUS! Acestea sunt cuvintele care-ti vin in minte atunci cand vine vorba de magie, iluzionism, s.a.m.d.,  dar practicantii acestor forme de „entertainment” le contopesc intr-un singur cuvant: ARTA! Intr-adevar, ceea ce fac acestia se poate numi ARTA prin prisma faptului ca la mijloc se afla o mare putere de concentrare, imaginatie, fler si multa, multa munca (sau cel putin asta ne arata prin spectacole, sau poate sunt rude cu David Copperfield si nu mai depun eforturi prea mari)! In cele ce urmeaza voi aduce in discutie ceea ce face acel tanar care spune ca triseaza mintea omului, Vlad Grigorescu, pentru a-si castiga o painica si mai ales pentru a-i destinde si pe cei mai morocanosi dintre noi.
Miercuri, 17 martie in Scena Cafe din orasul meu natal Galati, mai sus mentionatul a tinut un spectacol de mentalism si amuzament totodata. Lume curioasa si pe alocuri suspicioasa/sceptica in ceea ce priveste genul de show pe care Vlad il pune in practica, cam asta era atmosfera in momentul in care am ajuns in sala. Pusa pe glume cu ai mei prieteni am inceput sa carcotim ba de una ba de alta pana am ajuns sa fim mai atenti la ceea ce pe scena acolo se intampla. Trebuie sa recunosc, mi-a placut modul de interactionare cu publicul, comunicarea cu cei care abia asteptau sa fie cobai pentru o seara de mentalism si iluzionism. Am auzit multe replici de genul „Hai, mai, ce e asta, e o vrajeala curata, un copil n-are cum sa faca asta si mai ales sa existe asa ceva, trucaje!” si m-am amuzat pe seama lor spunandu-mi ca multi n-au trecut de la stadiul de critica la cel de apreciere si  asta e viata, astia sunt oamenii cu care defilam si nu avem cum sa-i schimbam. VG impreuna cu al lui coleg Paul Lungu au impartasit din experienta lor de „Stand-up Magic” trucuri pe care altii nu s-ar fi incumetat s-o faca, acestia fiind curajosi prin trucurile aratate de fiecare data intr-un spectacol de-al lor – Se spune ca cel mai greu in viata este sa lucrezi cu omul, sa incerci sa-l aduci pe o linie de plutire, la sensul figurat si nu la propriu precum o face Vlad:-) Au un proiect indraznet, asta din ceea ce am vazut si mai ales din ceea ce mai citeam despre el in postarile de pe twitter, de unde am si aflat de show-ul din Galati. Marea mea dezamagire a fost timpul si ziua aleasa care nu mi-au permis sa vad intregul spectacol (unii muncesc dimineata) insa am plecat cu o idee: data viitoare ma ofer cobai, doar n-o fi dracul atat de negru precum se spune si nici jocurile lui Vlad Grigorescu atat de periculoase! 🙂
N-am avut de gand sa-i fac vreo biografie aici, doar am vrut sa-mi expun unele aprecieri referitoare la „Stand-up Magic, Vlad Grigorescu” iar pentru mai multe detalii despre ceea ce face, ce mananca, unde se plimba, etc, search Google: Vlad Grigorescu, iar cei mai curiosi/interesati sa vina la spectacolele sale, merita.
Vlad Grigorescu e baiatul care aduce „uau”  pe buzele tuturor!

Published in: on 19/03/2010 at 9:58 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanapasat.wordpress.com/2010/03/19/vlad-grigorescu-galati-show/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

